Sunday, May 16, 2010

luahan atiku:(


Jika diriku hanya skadar watak sampingan dalam duniamu
Dan kini dan dulu kau asyik sendakan aku..
Sakitkan aku
Tapi smpai bla??
Itu soalan yg perlu kau jawab>>
Jika dulu aku yang kau sayang tapi kini kenapa mudah kau brubh setelah ada yang lain memintasku..
Takat itukah cinta yang kau janjikn dulu padaku??
Sering kau lupa apa yg kau kata..
Sering kau guris hatiku jika kau gembira..
Tidak pernah pikir di saat kau terjatuh siapa yang tidka pernah jemu menahanmu..
Lupakah engkau??
Itulah cinta yang kau guris d hatiku…
Sampai sekarang masih terluka hati ini tiada ubatnya..
Mana dirimu??
Tidak perlu kau wujud kalau setakat menyakitkan aku..
Tak perlu kau wujud andai aku masih lagi watak kecil dalam hidupmu..
Kau tahu aku tak mampu tanpamu…
Kerana itulah kau sntiasa mainkan aku..
Tak guna ada mata jika tak dapat melihat..
Tak guna ada hati andai kau tak dapat menilai..
Pandai berjanji tak pandai tepati..
Itulah engkau..
Jika kau angap cintaku mainan..
Kau pikirlah tiap air mataku ini adakah ia satu mainan..
Nilai lelaki adalah airmata…
Jadi di manakah nilai cintamu??
Jika hanya aku teman sunyimu..izinkan aku pergi jauh.. takkan toleh lagi untukmu walau kau tunggu aku..
Sampai di sini kisah tentang aku dan dia…..
Perpisahan sampai bila bila…..
Yang pasti akan wujud y lebih baik untuk aku..
Kini hanya aku inginkan dia sedari yang dia perlukan aku suatu hari nanti..
Tapi saat itu aku bukan lagi untuknya..

Someday you’ll cry for me like I cried for you..
Someday you’ll miss me like I missed you..
Someday you’ll need me like I needed you..
Someday you’ll love me but I wont love you..

4 comments:

  1. Salam.

    This post is sooo "jiwang" man!!

    I never thought that my bro is so jambu n jiwang.hehe

    Sabaq la..Don't fall in fake's love.It's only make u a sinner.Be close to Allah and HE will, for sure guide u and gives u the BEST LOVE.

    Love Allah dude!

    *Lebih baik hang sayang kat b.chik dari dok sayang kat "org" tu.At least b.chik bleh blnja makan.Hahaha

    Yg ikhlas:
    NJ

    ReplyDelete
  2. Salam.

    Tak guna ada mata jika tak dapat melihat..
    Tak guna ada hati andai kau tak dapat menilai..

    Baik guna mata untuk melihat kebesaran Allah.Guna Hati untuk mendekatkan diri pada Allah.Dari Allah kita datng,kpd Allah kita akan kembali.

    Jangan sia-siakan hidup akmal,gunakan masa muda ni untuk kerja2 Islam dan mendekatkan diri pada Allah.Didiklah hati sebelum terlambat.

    Janganlah kita termasuk dalam golongan orang2 yang rugi.

    ReplyDelete
  3. la...ni kwn b.teh pnya ayt la...b.teh just postkn je..

    ReplyDelete
  4. to akmal:

    Next time,when u copy any articles from any sources,u should put a reference or note,where u copied it from.

    or else u'll be known as 'cetak rompak'.

    Give credits to the owner of the article.

    ReplyDelete

freedom is mine...

freedom is mine...
do you know how to feel the freedom??.do what Allah ask you to do,and leave what HE ask you to leave..